مهار‌ت‌های زبان
نقش تکیه‌گاه‌سازی آموزشی بصری در تقویت توانایی نوشتن زبان‌آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

مهناز مصطفائی علائی؛ امیر کاردوست؛ عبدالباسط سعیدیان

دوره 8، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 187-211

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.51861.492

چکیده
  برای روشن‌تر کردن ارتباط بین تکیه‌گاه‌سازی آموزشی و وسایل دیداری، این مطالعه نیمه‌تجربی گروهی ۱۴ نفره از زبان‌آموزان ایرانی مقطع متوسط را مورد بررسی قرار داد و این کار از طریق تهیه نمودار با هدف تقویت توانایی نوشتن آنها انجام داده شد. بعد از گرفتن پیش‌آزمون از شرکت‌کنندگان، هشت کلمه ناشناخته مشخص شدند و از طریق تصاویر بصری به ...  بیشتر